Tefal Jamie Oliver Gietijzeren grillpers 22 cm E21390 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Jamie Oliver Gietijzeren grillpers 22 cm E21390 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

PatS 22-03-2022

Zware kwaliteit grillpers

De Cast Iron grillpers gebruik ik in combinatie met de grillpan uit dezelfde serie. Door de druk die het deksel uitoefent op de groenten of vlees die je wilt grillen, ontstaan er mooie grillstrepen. Het deksel is van een zware kwaliteit gietijzer en maakt grillen compleet!

Pluspunten

• voldoende zwaar om grillstrepen te laten ontstaan
  • ideaal in combinatie met grillpan
  • makkelijk schoonmaken in vaatwasser

jaimymelissa 31-01-2022

Grillpers voor het leven!

Ik heb deze grillpers ervaren als een goeie aanvulling voor het grillen. Hij drukt het eten goed aan en houdt de warmte vast. Nadeel is dat er soms eten aan bleef plakken en dit wat lastiger schoon te maken was. Verder geeft het wel het resultaat wat je mag verwachten! Een aanrader dus.

Pluspunten

• Goeie grillfunctie qua persdruk
  • Kan in de oven.
  • Duurzaam

Minpunten

• Eten blijft soms plakken.
  • Kan niet in de vaatwasser.

Frans77 29-01-2022

Mooie zware kwaliteit grillpers

Prachtige grillpers van zware kwaliteit. Ik verwacht dat dit een zeer sterk en duurzaam product is waar je dus jaren mee kan doen. Goede warmteopname en mooi grillresultaat, ook op de inductiekookplaat. De adviesprijs is wel wat aan de hoge kant voor een accessoire, maar het is een waardige aanvulling op de Jamie Oliver grillpan van Tefal uit dezelfde serie (of natuurlijk een andere grillpan waar deze pers in past). Helaas blijft er wel makkelijk voedsel aan de pers plakken, dus invetten is wel nodig. Ook is het wel even wat lastiger schoonmaken, niet alleen omdat het geen makkelijk schoon te maken anti-aanbaklaag is, maar ook omdat de pers best zwaar is. Als je voor een duurzame grillpers wil gaan van zware kwaliteit, dan is deze zeker aan te raden!

Pluspunten

• Zware kwaliteit en dus duurzaam

Minpunten

• Zwaar
  • Best prijzig voor een accessoire

Marly 27-01-2022

Stoere grill press

Ik gebruik deze stoere grill press gebruik ik in combinatie met bijbehorende grill pan van Tefal. Het is ideaal om hiermee heerlijke hamburgers, tosti’s en paninis in klaar te maken. Het is wel even uitvogelen hoe het precies werkt. Ik adviseer om de deksel en pan eerst in te vetten en dan tegelijk opwarmen. Daarna kun je de hamburgers of broodjes pas klaarmaken. Ik mis wel een handleiding zodat je zeker weet hoe je de pan het beste kunt gebruiken en wat de mogelijkheden zijn. Verder moet je wel voorzichtig zijn met de deksel want die beschadigd snel.

• Snel warm
  • Product / eten niet meer draaien

Minpunten

• Zwaar
  • Geen handleiding
  • Beschadigd snel

Aldagondamaria 26-01-2022

Degelijke, duurzame grillpers

De grillpers past perfect bij de grillpan en is van zeer degelijk en zwaar materiaal gemaakt. Het zal waarschijnlijk levenslang meegaan en is daarom duurzaam. Het ontbreekt echter een gebruiksaanwijzing en daardoor roept het veel vragen bij me op zoals of ik deze pers eerst moet voorverwarmen voordat ik hem op een product leg? En hoe maak ik hem achteraf schoon? Dat schoonmaken vind ik nogal een klusje, dit kost erg veel tijd. En online worden tegenstrijdige tips hiervoor gegeven. Mede door deze dingen gebruik ik de pers maar weinig en dat is jammer.

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Duurzaam product

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing
  • Moeilijk te reinigen

Wendy 26-01-2022

Grillpers van Jamie oliver

Ik heb de pers in combinatie met de pan sinds een week en ik wil nooit meer anders. Het is een hele fijne combinatie om mee te werken. De enige nadelen zijn dat hij heel heet wordt, en heel zwaar is. Dus het is soms even opletten maar je went er ook snel genoeg aan.
Ik gebruik zelfs mijn tosti ijzer niet meer. Hiermee kan je de lekkerste tosti’s maken!
En doordat je de pers ook heet moet maken en dan op het vlees leggen gaart het van beide kanten waardoor je vlees erg mals en sappig blijft.
Echt een aanrader voor iedereen die van koken houdt!
Op internet kan je veel lekkere gerechten vinden wat je ermee kan maken. Erg simpel en toch heerlijke gerechten!

Pluspunten

• Heerlijke gerechten

Minpunten

• Zwaar
  • Wordt heel heet

Will038 25-01-2022

Super handige deksel

Super handige gietijzeren deksel. Ik heb deze deksel nu een paar weken en gebruik deze in combinatie met de gietijzeren pan van Tefal voor het braden en bakken van vlees. Dit gaat echt super goed en krijg er vlees mee alsof het bij een restuarant weg komt. De kwaliteit van de deksel is super en goed schoon te maken. Enige nadeel is de prijs maar dat is die in mijn ogen wel meer dan waard!

Pluspunten

• kwaliteit
  • effectief

Minpunten

• prijs

Pascal W 24-01-2022

Een stoere grillpers voor een betere grillbeleving.

Deze grillpers is een geweldige uitvinding. In combinatie met de Jamie Oliver Tefal grillpan doet hij het geweldig. Hij is zwaar en stevig. Dit omdat hij van gietijzer is. Qua design is hij heel eenvoudig en voelt Western aan. De grillpers vind ik zelf wel een beetje duur.
De grill heb ik al gebruikt voor tosti's, hamburgers, kip, groenten en panini's. Dit deed hij goed. Het zorgde voor een mooie grillstrepen en een snelle garing.
Tip: Je moet er wel opletten dat het product niet aan de pers blijft plakken.

Pluspunten

• Stoere design
  • Zwaar
  • Gietijzer

Minpunten

• Blijft wel eens plakken
  • Mis een logo van Jamie Oliver of Tefal
  • Prijs een beetje hoog.

AnBle 24-01-2022

Aanrader!

Geweldig! Maakt het vlees heerlijk mals en geeft het oog ook wat; prachtige grillstrepen! De pers is van zware kwaliteit, dit voel je en zie je. Robuust. Perfect in combinatie met de grillpan van Jamie Oliver. Aanrader!

Pluspunten

• Zware kwaliteit
  • Maakt vlees mals

Mkurvers 21-01-2022

Grilled under pressure

Goede toevoeging op de Cast Iron Grill van J.O. Door zijn gewicht zorgt de press er goed voor dat vlees, vis en groenten meer contact maken met de grill waardoor ze evenrediger gaar worden. Ook is er iets wat minder tijd nodig om bijv een zalmfiletje mooi te grillen.
Enige punt van kritiek is dat de press 1 a 2 cm groter had mogen zijn, zodat hij netjes in de pan past, in plaats van dat hij nu eigenlijk een beetje "zwemt".

Pluspunten

• Goede drukverdeling
  • Handzaam
  • Snel schoon

Minpunten

• Had 1 a 2 cm groter gemogen

s************@g******** 21-01-2022

Fijn product

Ik vind dit een heerlijk product omdat het erg veelzijdig is. Ik draai hem zelfs om op de bbq en zet een een pannetje op zodat ik ook indirect ermee kan bbqen, tosti, burgers, aardappels extra krokant grillen. Het kan allemaal met deze pers. Hij is wel wat zwaar maar dat hoort er nu eenmaal bij. Al met al een hele handige gadget voor de kookgek

Pluspunten

• Word egaal warm
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Zwaar
  • Koelt langzaam af

Michael 21-01-2022

Werkt erg goed met de Tefal Cast Iron grill pan

Wat een geweldige combinatie met de tefal cast iron grill pan.

Werkt geweldig, lekker zware pers waardoor je hem alleen op de burgers hoeft te leggen.
in een handomdraai lekkere grill burgers. (of ander soort vlees)

Zou hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Zware kwalitet
  • werkt goed
  • snel warm
  • geeft goede druk door gewicht

Minpunten

• prijs